niedziela, 14 września 2008

Filmy o ślubach, weselach

Czasem warto z przymrużeniem oka popatrzeć na przedślubne zmagania innych.Proponowany maraton filmów weselnych:

** „Od wesela do wesela” reż. Frank Coraci (więc i jest nadzieja, że w końcu trafi się na własny ślub) „Powiedz tak” reż. Adam Shankman (…bo drugi raz nie spytam)
** „Cztery wesela i pogrzeb” reż. (wbrew zasadom, że do trzech razy sztuka)
** „Mój chłopak się żeni” reż. P.J. Hogan (a ja nie… nie mogę więc życzyć szczęścia młodej parze)
** „Wesele Muriel” reż. P.J. Hogan (wszak „każda zmora znajdzie swego amatora”)
** „Uciekająca panna młoda” reż. Garry Marshall (w stylu: złap mnie, jeśli potrafisz… a jak nie potrafisz, to zwolnię)
** „Kawaler” reż. Gary Sinyor (o miłości i pieniądzach… i o miłości do pieniędzy)
** „Testosteron” reż. Tomasz Konecki, Andrzej Saramonowicz (kobiet brak, więc hormony szaleją)
** „Monsunowe wesele” reż. Mira Nair (choć tu też i z wiatrem, i pod wiatr)
** „Moje wielkie, greckie wesele” reż. Joel Wick (…z moją wielką, hałaśliwą rodzinką)
** „Wesele” reż. Andrzej Wajda (wypisz, wymaluj, ówczesna inteligencja się bawi)
** „Wesele” reż. Wojciech Smarzowski (o tym, jak łatwo wpaść, choć trudniej dobrze wypaść)

Brak komentarzy: